2015. október 23., péntek

Púder Pénteken jártam - Kell a púder!

Tudom, hogy sokakat zavar, ha valamit csak interneten keresztül lehet beszerezni, így szeretnék írni nektek a Púder Péntekről, ahol a Kell a Púder! márka termékeit nem csak meg tudjátok a helyszínen tekinteni és vásárolni, hanem Gabi, aki a márka tulajdonosa és persze sminkes, meg is mutatja nektek, hogy mit hogyan kell használni, ráadásul úgy, hogy kaptok egy csodaszép sminket.

kép forrása

Szerintem veletek is előfordult már, hogy tanácstalanul álltatok a drogériában, hogy melyik színű alapozó passzol tökéletesen, vagy melyik szemhéjpúder megy a szemetek színéhez. Itt nem lesz ilyen probléma, mert nem egyedül kell döntenetek. :)

Múlt hét pénteken ellátogattam Gabihoz egy Púder Péntekre és nagyon jól éreztem magam, így szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat. A Stúdió nagyon ízlésesen van berendezve és ráadásul még Jackie, a gyönyörű brit cica is várt minket, aki egyébként rendszeresen bejár péntekenként. 


A tükrök mellett két oldalt hideg fényű izzók vannak, így teljesen reálisan látjuk a színeket, azaz nem kell kimenni a természetes fényre ahhoz, hogy lássuk, az alapozó színe tényleg a megfelelő.
Gabi először egy gyönyörű szemsminket készített nekem, utána könnyen megtalálta a tökéletes alapozót, majd végül bronzosítót és pirosítót is használt. Nagyon tetszett a végeredmény, ráadásul nagyon gyorsan elkészült, főleg ahhoz képest, amennyit én itthon szoktam pepecselni a sminkem elkészítésével. :)






Körülbelül délután kettőkor jöttem el és végül fotókat csak este fél tizenegykor készítettem a sminkről, de láthatjátok, hogy a szememen meg sem mozdultak a szemhéjpúderek. Egy kicsit kifényesedett a homlokom, de egyébként nem annyira, mint a képeken látszik, csak a vaku erősítette fel. Annak ellenére, hogy valamennyire átfényesedett, nem állt össze az alapozó a bőrömön és egy mattító papírral könnyen el lehetett tüntetni, de nem akartam abszolút hozzányúlni a fotók kedvéért. Szerintem nagyon természetes hatása van az alapozónak, nekem nagyon tetszik. 


Mivel ezek ásványi termékek, így minden porállagú (kivéve a szempillaspirált). Ezt amiatt hangsúlyozom, mert így az alapozóra kicsit másképp kell gondolni, mint a megszokott folyékony társaira. Nincs olyan erős fedése, de szépen eltünteti a pirosságot és egységesíti az arc színét. Sajnos az én színem épp elfogyott, de ahogy kapható lesz,valószínűleg meg is rendelem.

További jó hír, hogy valószínűleg november első hetében érkeznek a vadi új Kell a púder! ecsetek, amik szintetikus szálakból készülnek, szuper puhák és nagyon jó minőségűek, úgyhogy érdemes lesz figyelni a Facebook oldalt, vagy a webshopot.

Egy ideje már kapható a KAP blender, ami egy szuper alapozó szivacs. Nem olyanra kell gondolni, mint a megszokott háromszög szivacsok, hanem egy attól teljesen eltérő, puhább, rugalmasabb dologra. Szárazon is és nedvesen is használható, ha bevizezed, majd kinyomkodod, akkor nagyjából a duplájára nő és pillanatok alatt lehet a folyékony alapozót nagyon természetesen felvinni, beleütögetve a bőrbe. Amióta megrendeltem, szinte minden reggel ezt használom, sokkal jobban teljesít így az alapozóm, nagyon szeretem. 

kép forrása

Szeretnék nektek négy szemhéjpúdert közelről megmutatni, amikért egyszerűen odavagyok.
A Maniac matt, a Jade és a Joyful szaténfényű az Earthquake pedig egy miniglitter.







A fotókhoz alap nélkül vittem fel a színeket száraz és nedves ecsettel külön-külön. Megfelelő alappal, és/vagy rétegezéssel fokozható a színek intenzitása, illetve az sem mindegy, hogy milyen ecsettel és technikával visszük fel a szemre. Nekem a lapos ecsettel való óvatos odanyomkodás, majd a szélek elsatírozása vált be legjobban. 
A Maniac egy matt barna szín, ami tökéletes satírozó szín, vagy remek alapja lehet egy natúr sminknek. A Jade egy arany szín, de nem a megszokott, hanem kicsit sárgásabb, nagyon szép a fénye.
A jelenlegi kedvencem a Joyful, ami szürkés-barna. Tipikusan olyan szín, amit a különböző fényviszonyok mellett, hol barnának, hol szürkének lát az ember. Az utolsó szín az Earthquake, amit leginkább alkalmakra, buliba lehet használni. Sajnos a fényképezőgépem nem adja vissza azt a brutális csillogást, amit ez a miniglitter tud, de higgyétek el nekem, élőben nagyon intenzív. 

Én nagyon meg vagyok elégedve a Kell a púder! termékekkel, még sosem okoztak csalódást és izgatottan várom az ecseteket is, amiket meg tudtam nézni a stúdióban és nagyon jó minőségűek. Folyamatosan fejlődik a márka, mindig érkeznek újabb termékek, úgyhogy én azt gondolom, hogy mindenképpen érdemes elmenni egy Púder Péntekre és mindent kipróbálni, megnézni. Az is újdonság, hogy most már a tégelyekben az elválasztó, amin a kis lyukak vannak, gumiból készül, így a pereme megakadályozza azt, hogy a porok kiszóródhassanak, azaz simán be lehet dobni táskába is, ráadásul kiszedhető ez a gumi, így újratölthetővé válik a tégely.

A Kell a púder! termékekről a márka weboldalán olvashattok bővebben.
A Púder Péntekről leírást itt találtok.

Kérdezni és kommentelni Facebookon tudtok itt.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése