2014. december 20., szombat

Márkakörkép és termékteszt - Kell a púder!


A karácsonyi ajándékajánló bejegyzésemben is benne volt már a Kell a púder! -től pár termék, viszont ez a poszt teljes egészében erről a márkáról fog szólni.




Nem is olyan régen indult a márka, de már is nagyon sok helyen lehet olvasni róla. Rengeteg bloggernél láthattok szebbnél szebb sminkeket a Kell a púder! termékekkel.

A márka sikere az alábbiakban rejlik:

  • A termékeket Angliában gyártják a legjobb minőségű, legkiválóbb alapanyagokból készülnek.
  • Természetes fényvédő összetevői aktív védelmet nyújtanak a káros UVB sugarak ellen, fényvédelmi besorolása SPF 15-nek felel meg.
  • Antibakteriális összetevőinek köszönhetően nyugtatják a bőrt és védelmet nyújtanak a gyulladások ellen.
  • Olajmentes, így egyik termék használata sem képez filmréteget a bőrön.
  • Nem tartalmaznak szintetikus színezéket, szintetikus illatanyagokat, petrokemikáliákat, parabéneket.
  • Sem a termékeket, sem az összetevőit nem tesztelik állatokon.
  • Az oldalon - az ecseteket is beleértve - minden termék vegán.

Ezen felül pedig az én tapasztalataim szerint ami nagyban hozzájárul a márka folyamatosan növő népszerűségéhez az az, hogy nagyon bájos a termékek dizájnja, szép és könnyen használható a weboldal és még rengeteg apróság, mint például a „Púderes” köszönés minden Facebook bejegyzésnél, vagy természetesen az, hogy nagyon kedves a márka megalkotója, Palánkiné Kelemen Gabriella. :)

Ami még szuper dolog, az a Púder Péntek.



„A Kell a púder! stúdiójában minden pénteken 8-20 óra között, előzetes bejelentkezés alapján lehetőséget biztosítunk Számodra, hogy megtekintsd, illetve saját magad is kipróbáld különleges, vegán termékeinket. Segítünk kiválasztani a számodra legmegfelelőbb kell a púder! darabokat és a termékek használatát, illetve az alaplépéseket is megmutatjuk.”

Mindenkinek remek lehetőség a Púder Péntek, mivel nem csak arról van szó, hogy élőben megtekinthetőek és kipróbálhatóak a termékek, de még azt is megtudhatjuk, hogy hozzánk milyen színek illenek, ami például az alapozó kiválasztásánál nagyon jól jön. Aki idegenkedik az internetes rendeléstől, annak különösen ajánlom, hogy menjen el a stúdióba.



Nézzük, milyen dekorkozmetikumokat kínál a márka.

Porállagú termékek

Arcra 




Rózsaszínes és sárgás bőrtónusúak egyaránt megtalálhatják a hozzájuk leginkább illő színt. Aki attól szokott szenvedni, hogy a túl világos bőrére nem talál alapozót, az nézzen szét a webshopban, mert itt bizony rájuk is gondoltak. Porállagú termékről van szó, még is nagyon jó a fedése, viszont a száraz bőrűek figyeljenek a megfelelő aláhidratálásra.




Annyira szépek, egyszerűen jó ránézni ezekre a színekre. Amit nagyon fontosnak tartok megemlíteni, azaz, hogy egy-egy ilyen pirosító azért is éri meg az árát, mert akkora adagot kapunk, amit valószínűleg évekig fogunk használni. Matt és fényes színek egyaránt kaphatóak és a fényeseket pedig úgy képzeljétek el, hogy nincsenek benne látható csillámdarabkák, hanem egyszerűen szép szatén fényük van. Aki highlighterre vágyik, annak ajánlom a Peach árnyalatot.

A kontúrozással nagymértékben alakíthatjuk az arcunkat. Segít vékonyabbá tenni az arcot, orrot, illetve egészséges kinézetű, nap csókolta arcot tudunk varázsolni. Három árnyalatban beszerezhetőek a bronzosítók, így a világos bőrűek szintén megtalálhatják a hozzájuk illőt. A képen az utolsó három árnyalat bronzosító.



Akiknek az alapozás mellé szüksége van korrektorra, azok jelenleg kétféle színből választhatnak: zöld és sárga. A zöld a pirosságot tudja „semlegesíteni” a sárga pedig a lila színt, azaz például a szem alatti sötét karikákat.

Szemre 

Elérkeztünk a legizgalmasabb részhez. Persze az arcra való termékek is fontosak, hiszen hiába festi ki a szemét valaki, ha közben az arca többi részével nem foglalkozott, de szerintem a legtöbb nő a szemhéjpúderekért van oda a márkától. Jelenleg már hatvanhat árnyalat van három típusban: matt, szatén és miniglitter, így mindenki megtalálhatja a stílusához illőt.




Nagyon erősen pigmentáltak és használhatjuk szárazon vagy nedvesen is a színeket. Egy nedves tusecsettel pedig színes tus szerű vonalat húzhatunk a szempillák tövébe, azaz igazán többfunkciósak ezek a porok.

Nekem jelenleg öt szín van a birtokomban, amiből négy szaténfényű, egy pedig a limitált miniglitter kollekció része. Mivel sajnos nincs profi fényképezőgépem, így nem tökéletesek a fotók, de remélem azért ti is látjátok, hogy milyen mélyek és erősek a színek. A miniglitteres beige árnyalatot a legnehezebb fotózni, mivel nem adják át a képek azt a hihetetlen csillogást, amit ezt a szemhéjpúder tud. Belső szemzugba egyszerűen imádom, de szerintem az egyik karácsonyi sminkem részeként a szemhéjam közepén is ez a csoda szín lesz.



A kívánságlistámra még vagy húsz színt simán fel tudnék írni, viszont a realitás talaján maradva úgy gondolom, hogy a következő árnyalatokat biztosan be fogom szerezni az elkövetkezendő 1-2 hónapban:





Skin - matt, tökéletes satírozó szín
Missy - szatén, gyönyörű bordós árnyalat
Mignon - szatén, szép hétköznapokra tökéletes szín
Smokey - miniglitter, el sem tudom képzelni, mennyire szikrázhat élőben :)


Húzhatunk vele szárazon is vonalat a szempillák tövébe, ha csak mélyíteni szeretnénk a sminkünket, viszont vizesen használva valódi tusvonalat alkothatunk egy megfelelő ecset segítségével.




Szép, matt barna árnyalat, amivel könnyen színezhetjük a szemöldökünket.

Nem porállagú termékek

Szempillaspirál

Nagyon szépek az összetevői, így nem bántják az érzékeny szemet sem. Ígérete szerint szépen rétegezhető, mivel nem tapasztja össze, és nem nehezíti el a pillákat. Egy árnyalatban kapható, ami fekete. Applikátora közepes méretű, megszokott kefe. Érdemes elolvasni Krémmánián Svivko megjegyzését erről a szempillaspirálról.





Nem csak színt ad az ajkaknak, hanem ápolja is azokat, mivel sokféle tápláló olajat és vajat tartalmaz. Ígérete szerint nem ragad és magasfényű. Tizenegy árnyalatban kapható, van bordó, narancsos és szép cukorkás rózsaszín is.


A képen látható öt árnyalatban kaphatóak. Szépen táplálják az ajkakat, mivel a rúzs is többféle olajat és vajat tartalmaz a külseje pedig nagyon elegáns.



Végére értünk a kapható termékeknek, viszont a weboldal szerint folyamatosan bővül a termékkínálat, úgyhogy biztosan lesz még ezeken felül is sok csoda. :)


Minden terméknek az árát, a kapható árnyalatokat és a hosszabb leírásokat megtaláljátok a márka webshopjában, illetve ne felejtsétek el, hogy továbbra is kaphatóak az ajándékcsomagok is.

A márka Facebook oldalát érdemes rendszeresen nézegetni, mivel rengeteg szép fotót láthatunk a termékekről és velük készült sminkekről is.



Termékteszt

Ahogy már feljebb írtam, jelenleg öt Kell a púder! szemhéjpúder birtokosa vagyok. Amióta megvannak, biztosan olyan sminket készítek, amiben legalább egyet használok közülük.

Sajnos nem sikerül egyelőre túl jó képeket csinálnom a sminkekről, de remélem ezt elnézitek nekem. A héten minden nap teszteltem a szemfestékeket, így már kialakult róluk a véleményem. Mindegyik árnyalatot nagyon megszerettem. Éppen ma fogom megrendelni a Paese szemhéjalapozóját, ami kifejezetten azt igéri, hogy a por állagú termékek nagyon jól tapadnák rá, de addig is az Essence szemhéjalapommal használom/használtam a színeket és ezzel is meg vagyok elégedve.

Jöjjenek a fotók a sminkekről. :)




Ennél a sminknél a szemhéjam külső részére először a Dream árnyalat került, után a belső részen a Chocot használtam. A Dream árnyalatra felvittem a Forrestet, ami egy csodaszép zöld szín. Végül belső szemzugba a Beige miniglittert használtam, ami nagyon alkalmi szín, de amióta megvan, nem igazán bírom ki, hogy a belső szemzugba ne tegyek egy kicsit. Az alsó szempilla tőbe tettem a Desdemona árnyalatból, ami egy lilás szín.



Ennél a sminknél a Desdemona árnyalatot használttam a szemhéjam külső részén és az alsó szempillatőbe, A belső szemhéjamra egy világos szín került a Lovely palettámból, amit elsatíroztam a színek találkozásánál. Itt is került a Beige színből a belső szemzugba.



Ez a fotó este 9 körül készült, a sminket pedig reggel fél 7-7 körül készítettem. Az Essence szemhéjalap nem a legjobb, de még így is jól néz ki és vállalható szerintem a smink. Itt a Dream és a Choco árnyalatokat használtam. Azért van kép csak a szememről, mert a teljes ábrázatom nem volt már tűrhető. :D



Ennél a sminknél a tusvonalon és a rúzson volt a hangsúly, viszont nekem mindig kell valami egyszerű szemfestés a tusvonalhoz, valahogy akkor érzem teljesnek. Itt a Choco árnyalatot és szintén a Lovely palettámból egy világos színt használtam. A Beige árnyalat nem maradhatott ki a belső szemzugból.


Azt hiszem, hogy teljesen szerelmes lettem ezekbe a szemhéjpúderekbe és sokat fogom használni őket. Nemrég a Szépségreceptek oldalon nyereményjáték volt, ahol Kell a púder! miniglittert lehetett nyerni és én lettem az egyik szerencsés. Előszőr az Unbelievable árnyalatot szerettem volna, de végül Beige lett belőle, és igazából az a helyzet, hogy nem bánom, mert annyira megszerettem ezt a csodásan szikrázó színt, hogy lassan nem is tudnék élni nélküle. :D Bárcsak meg tudnám örökíteni a csillogását fotón valósághűen.

Mindegyik fajta szemhéjpúderből, a tusból és a szemöldök színezőből is 1 grammot kapunk, de ezt úgy képzeljétek el, hogy iszonyatosan nagy mennyiség. Nagyon sokáig elég egy-egy szín, úgyhogy mindenképp megéri beruházni rájuk. Amit még nem említettem az az, hogy az öt szemhéjpúder egy cuki kis pöttyös textil zsákocskában érkezett, amiért én teljesen odavagyok. :)

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet)

Kérdezni és kommentelni Facebookon tudtok itt.