2014. december 23., kedd

Karácsonyi smink inspiráció - Kell a púder!

Ebben a rövid bejegyzésben karácsonyi sminket és manikűrt mutatok nektek, remélem tetszeni fog. :)
Természetesen minden, amit használtam, állatkísérlet-mentes.



Szerintem mindig emeli az ünnep fényét a vörös rúzs és sosem lesz elcsépelt, éppen ezért választottam ezt a színt az ajkaimra.


Először fényvédős hidratálót használtam, utána CC krémet, végül pedig kétféle púdert. Következő lépésként kontúroztam és pirosítót használtam. Ezután elkészítettem a szemöldökömet szemöldök ceruza és por segítségével. Végül pedig egy kis Highlightert használtam a szemöldököm legmagasabb pontja alatt és a pirosító felett.


Ezután következhetett a szemfestés. A meseszép Kell a púder! szemhéjpúdereimet használtam ma is. Első lépésként lealapoztam a szemhéjamat. Ezután felvittem a mozgó szemhéjam külső részére az Unbelievable miniglittert. Középre került szépen elsatírozva a Dream árnyalat és az alsó szempillatőbe nem teljesen végig a Desdemona. Végül következett az elmaradhatatlan Beige miniglitter a belső szemzugba és az alsó szempillatő belső részére. Nagyon sajnálom, hogy nem tudom fotókon visszaadni azt a csillogást és színmélységet, ami a valóságban van.



Fentről lefelé a négy árnyalat, amit használtam: Beige, Unbelievable, Dream és Desdemona





Beige

Unbeliavable

Dream

Desdemona

A smink befejezéseként az ajkaimra is felvittem egy kicsit a szemhéjalapozóból, mivel ez egy olyan bázis, ami segít megtartani a rúzst is. Ezután a rúzs színével megegyező szájkontúrceruzával körberajzoltam az ajkaimat, majd be is satíroztam az egészet. Utolsó lépésként felvittem rá a rúzst.


Idén egyszerű manikűrt választottam, de nekem nagyon tetszik. Ma vettem ezt a két lakkot, darabja mindössze 300 Ft volt, kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesznek tartósak. Az első benyomásom nagyon jó, kényelmes az ecsete és gyorsan szárad mindkét árnyalat.

Hosszabb történet, de végül még is megkaptam a Szépségreceptek nyereményjátékán választott színt, az Unbelievable árnyalatot, amit ezúton is nagyon szépen köszönök. Szerintem idén jó voltam, mert Szent este előtt egy nappal meghozta a postás ezt az ajándékot. :D

Remélem tetszett nektek ez a sminkes bejegyzés. :)

Használt termékek listája

Nappali fényvédős hidratáló: Paula's Choice RESIST Super-Light Wrinkle Defense SPF 30
CC krém: Physician's Formula,  Super CC+ light
Púderek: Physician's Formula, Mineral Wear, Correcting Kit light
Pirosító: W7 Chunky Cheeks Rouge Blush Stick New York
Bronzosító: W7 Chunky Bronzer
Highlighter: RdeL Young Baked Highlighter 01 moon dust

Szemöldökceruza: RdeL Young Eyebrow Pencil 02 középbarna
Szemöldökpor: Catrice Szemöldök Ápoló Készlet
Szemhéj bázis: PAESE Eyeshadow Base
Szemhéjpúder: Kell a púder! miniglitterek Unbelievable, Beige és Kell a púder! szatén szemhéjpúderek  Dream, Desdemona
Szempillaspirál: Lovely False Lashes

Szájkontúr ceruza: RdeL Young Lipliner 04 classic red
Rúzs: Catrice Glamazona Lip Colour pen C01 I’m A Survivor (már nem kapható)

Csillámos körömlakk: RdeL Young Nail Colour 04 party glam
Bordó körömlakk: RdeL Young Aroma Nails 02 Waldbeere (nem találtam linket hozzá)

Szeretetteljes, meghitt Karácsonyt és békés, boldog új évet kívánok mindenkinek! :)



Kérdezni és kommentelni Facebookon tudtok itt.