2015. február 17., kedd

Termékek, amiktől sokat javult a bőröm

Ma egy videót hoztam nektek, amiben azokról a termékekről beszélek, amiktől szép lett a bőröm. Az én bőrtípusom kombinált, azaz a T zónában zsíros, viszont az arcom többi része száraz. Sokáig kínlódtam pattanásokkal, tág pórusokkal, mitesszerekkel, de hála a pár hónapja elkezdett bőrápolási rutinomnak, mára már sokkal szebb és egészségesebb a bőröm.

A rutinomat MsTindigo, azaz Tajti Ildi cikkei alapján állítottam össze, ezer hála és köszönet neki a Szépségreceptek blogért. :)

A legfontosabb a kencékben azon túl, hogy állatkísérlet-mentes legyen azaz, hogy szépek legyenek az összetevői. Sose az alapján döntsetek, hogy mit ígér, natúr vagy sem, szép-e a flakonja... Csak az számítson, hogy mi van benne. Krémmánián könnyen leellenőrizhetitek vásárlás előtt a kiszemelt darabot, és az összetevőkön túl mások véleményét is elolvashatjátok. :)

Legközelebb remélhetőleg már meglesz az új lámpám és már ideálisabb körülmények között videózhatok. A pici rendetlenséget nézzétek el nekem légy szíves a háttérben. :D


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése