2014. augusztus 24., vasárnap

Márkakörkép - Models Own, a-England

A mai márkakörképben a körmök kapnak főszerepet. 






Ma két olyan márkáról lesz szó, amivel szerintem az OPI és Essie lakkokat el tudják felejteni azok, akik szuper minőséget keresnek ezek helyett.

Models Own

Angol kozmetikai cég, elsősorban körömlakkokat és egyéb körömápolással kapcsolatos termékeket találhatunk a kínálatukban, de ezeken kívül más kozmetikumokat is gyártanak. 

Itthon a Pink Pandánál és a Nailland Hungary-nál tudjátok beszerezni a termékeiket. Aki nem szeret rendelni, az a Nailland-nél személyesen is tud vásárolni az Árkádban az Örs Vezér terén.

Kiválasztottam pár lakkot, amik nekem nagyon tetszenek.


Dove Pink (1790 Ft)


kép forrása: fundamentallyflawless.co.uk


Ez a lakk valami fantasztikus szerintem. Már annyi mindent kinéztem a közelgő születésnapomra, hogy már szelektálnom kell a kívánságlistámat. :D

Többféle színben van ez a típusú lakk, de nekem a rózsaszín a kedvencem. 




Tropical Sun (1790 Ft)

kép forrása: apolishaddict.com
Egyszerűen gyönyörű.



Champagne (1253 Ft, akciósan)


kép forrása: rushbijoux.blogspot.com
Én nagyon szeretem az ilyen lakkokat. :)

Természetesen "normál" színek is kaphatóak meg még sokféle glitteres darab is. Ezen kívül van egy kollekciójuk, amikkel mintákat rajzolhatunk könnyedén. Itt megtaláljátok ezeket a "tollakat".

kép forrása: hannahlouisef.com
A Nail Art Pen-ek segítségével ilyet is alkothatunk, mint a fenti képen.


a-England

A Nailland Hungary forgalmazza itthon ezeket a csodaszép lakkokat. Ennek a márkának nincsenek egyszerű színei, mindegyikben van valami kis csavar. Sajnos meg kell fizetni, kb. 3000 Ft darabja, de most is vannak akciós színek akár az eredeti ár feléért.

Kedvenceim


Sleeping Palace (2093 Ft akciósan) 

kép forrása: lakkomlakkom.hu

Nem is tudom, hogy kell-e bármit is hozzáfűznöm ehhez a lakkhoz. Eláll még a lélegzetem is. :)


Perceval (2990 Ft)


Ezt a lakkot azoknak ajánlom, akik a klasszikus pirosat már unják egy kicsit, de nem akarnak nagyon eltérni a megszokottól.


Hurt No Living Thing (1495 Ft akciósan)

kép forrása: workplaypolish.com

kép forrása: chalkboardnails.com

Ahogy a képeken is látható, fény függő, hogy milyen színűnek látjuk. Különleges szépség. 


Azt hiszem, mindkét márkától akár még tíz-tíz színt is kiválaszthatnék, úgyhogy inkább nem ragozom tovább ezt a bejegyzést. 

Akik az olcsó lakkok között keresgélnek jó minőséget, azoknak továbbra is ajánlom a Lovely-t, az Essence-t és a Catrice-t.
Néha azért egy-egy ilyen drágább, de különleges darabot is szerezzetek be, főleg alkalmakra, hogy még a körmötök színe is emlékezetes maradjon. :)


Kérdezni és kommentelni Facebookon tudtok itt.
Az állatkísérlet-mentes termékek oldalát itt találjátok.