2014. augusztus 29., péntek

Pulcsi és kardigán mustra

Reggel és este már kell egy vékony dzseki vagy egy pulóver, úgyhogy összegyűjtöttem nektek azokat a darabokat, amiket szívesen viselnék én is. Ebben az összeállításban pulóverek és kardigánok lesznek.

kép forrása: pinterest.com

Elég sok darabot gyűjtöttem a Sheinside oldaláról. Ez egy külföldi webáruház, aránylag jó áron. Egyszerűen nincs az a pénz, amit ne tudnék itt elkölteni, ha lehetne. Jelenleg viszont csak ötleteket gyűjtök és gyönyörködöm. A képek alatt az árakra kattintva juthattok el a ruhadarab oldalára.

Pulóverek 
Nagyon tetszik a kis cipzár és a fekete ujjvégek is. 21 dollárba kerül. 

Hihetetlen, hogy egy ilyen egyszerű trükkel mennyire mutatós lesz ez a pulcsi. Most akciósan 21 dollárba kerül. 

Ez egyszerűen mese szép. Egy skinny farmerral és magas sarkúval csodásan nézne ki. Most akciósan 19.90 dollárba kerül.

Ezt a darabot a minta-mix kedvelőinek ajánlom, szerintem ízlésesre sikerült, pedig a virágokat és a leopárdmintát nehéz összeegyeztetni. 21.33 dollárba kerül.

Tavaly óta töretlenül kedvelem az olyan ruhadarabokat, amiknek eltér az ujjuk a többi résztől. Ha ránézek, akkor egyből az jut az eszembe, hogy biztosan nagyon puha és meleg, úgy belebújnék. 21.67 dollárba kerül.

Néha a rövidebb pulcsiknak is van helye a ruhatáramban, magas derekú szoknyákkal például. Nagyon tetszik a minta az ujjain. 29.67 dollárba kerül.

Fázós, cuki napokra. Imádom. 17.67 dollárba kerül.

Azt hiszem, hogy a csíkos sosem fog kimenni a divatból, így ez a darab sem. 21.67 dollárba kerül.

 Már egy ideje szerelmese lettem a nosztalgikus, vintage mintáknak. Jöhet bármilyen formában: bögre, szalvéta, párna, vagy éppen egy ilyen pulóver. 26.33 dollárba kerül.
Flitterekből varrt fényképezőgép, ami épp vakuzik. Kell. :D Azon gondolkodom, hogy vajon bonyolult lenne-e itthon megvalósítani? 21 dollárba kerül.


Kardigánok 


Elegánsabb napokra, ha unod a blézert. 32.64 dollárba kerül.
Puha, meleg. Hívogat, hogy bújjak bele.... Akciósan 24.33 dollárba kerül.

Csíkos, aszimmetrikus, cuki. Kell ennél több? Most akciós, 27.99 dollárba kerül.

A pulóvereknél már írtam, hogy szeretem, ha más színű az ujja, hát a kardigánoknál pont ugyanannyira tetszik. Ez is akciós, 22.67 dollárba kerül. 

Ez a három szín remekül mutat együtt, egyszerűen tökéletes ez a kardigán. 26 dollárba kerül.



Farmerdzsekivel párosítva nekem nagyon tetszenek ezek az elől hosszabb kardigánok, úgy, mint  ahogy Olivia Wild viseli ezen a képen.




Most pedig jöjjenek képek, amiket pinterestről szemezgettem. Sajnos itt nem tudok árakat és elérhetőséget mondani, egyszerűen csak gyönyörködjetek ti is, mint én. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 




 



Végül pedig két ötlet, szintén pinterestről, azoknak, akiknek van cicája vagy kutyája és már nem használt pulóvere. :)


Pulcsiból kutyaágy - egyszerűen

Megvalósult pulcsi kutyaágyak










 Ez pedig hihetetlenül könnyű és csuda jó, ha kistestű kutyánk van.



Remélem nektek is tetszenek ezek a meleg ruhadarabok és a kutyás/cicás ötletek is.

Kérdezni és kommentelni Facebookon tudtok itt.
Az állatkísérlet-mentes termékek oldalát itt találjátok.