2014. július 12., szombat

Catrice All Matt Plus (02 nude beige) alapozó teszt



Körülbelül egy hete használom ezt az alapozót a 02-es nude beige árnyalatban, úgyhogy most már egészen kialakult erről a termékről a véleményem.




Kombinált a bőröm típusa, ami ugye azt jelenti, hogy a T zónában zsíros, viszont két oldalt száraz, így ez eléggé megnehezíti az alapozó választást. Krémmánián keresgéltem új alapozó után és a Barry M Flawless Matte Finish alapozót szerettem volna az ottani vélemények hatására megvenni, de végül erről az alapozóról is jókat olvastam és mivel Rossmannban és Müllerben kapható, így könnyebb volt beszerezni.

Nekem nagyon tetszik a szögletes forma és a matt üveg illetve a pumpás kiszerelés. Szerintem könnyű adagolni, ha lassan nyomom, akkor kis adagot is ki lehet pumpálni belőle.
Nem túl híg az állaga, tehát ha a kinyomom a kézfejemre, akkor nem folyik szét rajta.








Az előtte/utána képeken jól látszódik, hogy nincs maszkhatása, tényleg egy vékony réteget képez a bőrön, amit nem is érezni. A képek készítésének napjain nagyon meleg volt. Az utolsó kép napján egész végig a szabadban voltam, tűzött a nap és végig melegem volt, ahhoz képest szerintem csodásan néz ki.

Én a realTechniques Expert face brush ecsetemmel szoktam felvinni, gyorsan végzek így és szép lesz az eredmény.
Tartósságáról azt tudom mondani, hogy nem tűnik el az arcról, este is jól szokott kinézni. Általában egyszer szoktam újrapúderezni, olyan 2-3 óra felé és akkor estig kitart. Sajnos olyan alapozóm még nem volt, ami ne fényesedett volna kicsit ki a nap közepére.
Összességében szerintem nagyon jó alapozó, főleg 1999 Ft-ért. Kombinált bőrűek feltétlen próbálják ki, mivel nem emeli ki a száraz részeket és tényleg azt érzem, hogy nem tömíti el a pórusaimat sem. Pattanásokat nekem nem okozott ez alatt az egy hét alatt, remélem ez így is fog maradni.

Nektek milyen a bőrtípusotok? Van bevált alapozótok?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése