2014. július 30., szerda

Márkakörkép - Real Techniques

Ma este menjünk a csodás, megfizethető sminkecsetek világába. 
Gondolom, sokan tudjátok, hogy igazán szépen és gyorsan jó minőségű ecsetekkel lehet sminkelni, legalábbis a legtöbb termék esetében. Sajnos egy-egy ecsetnek igen borsos ára van, ráadásul állati szőrből készülnek sok nagy márka ecsetei, ami allergizálhat, meg hát nem is tűnik cruelty free-nek, bár többen állítják, hogy fésülgetik pl. a mókusokat és a kihullott szőrből készítik az ecseteket. Mindenesetre szerintem a legjobb alternatíva egy olyan márka, ami nagyon jó minőségű szintetikus szálakból készült ecseteket készít.


Real Techniques

Samantha Chapman alapította a céget, testvérével együtt csinálja. Termékeik teljesen kegyetlenség mentesek, nem tartalmaznak állati szőrt és kiváló minőségűek. Az áruk szerintem megfizethető, főleg ha úgy nézzük, hogy évekig kitartanak. A legtöbb RT ecset egyik jó tulajdonsága, hogy vagy olyan tokban küldik, amit állványként is lehet használni, vagy pedig olyan a nyele, hogy megáll a talpán. 

Slágertermékek (a teljesség igénye nélkül):



Expert Face Brush (9 $)
Ez egy fantasztikus alapozó ecset. Krémes és folyékony állagú alapozókhoz, BB krémekhez kiváló választás. Májusban, a névnapomra ezt és a szemre való ecsetkészletüket kaptam. Azóta csak ezt használom alapozásra, igazán jó barátok lettünk. Nagyon könnyű kitisztítani és gyorsan meg is szárad. Itthon is elérhető, például a Pink Pandánál, de szerintem még az angol posta árával együtt is olcsóbban juthatunk hozzá külföldről. Két hét alatt megérkezik tőlük a rendelés. 




Starter Set (18 $)





Ez egy szemre való készlet, amiben minden benne van, ami kell. Olyan tokban érkezik, amit használhatunk állványként is. Balról jobbra haladva: 

Deluxe crease brush: ez egy több funkciós ecset. Elsősorban ez egy nagy satírozó ecset, viszont tökéletesen használható a korrektor bedolgozására a szem alatti területen.

Base shadow brush: könnyedén vihetünk fel vele por állagú szemhéjfestékeket.

Accent brush: Leginkább belső szemzughoz alkalmas, illetve szempillatőhöz is jó. Apró, precíz ecset.

Fine liner brush: Erről az ecsetről megoszlanak a vélemények. Van, aki szerint túl vastag tusvonalat lehet csak húzni vele, sokan viszont esküsznek rá. Én szeretem.

Brow brush: szemöldökhöz való ecset. Sokan azt mondják, hogy túl széles, de én nagyon szeretem. Fektetve használom, nagyon hamar elkészül a szemöldököm színezése, mióta megvan. Egy átlagos szemöldök ecsethez képest tényleg vastagnak tűnik, de mivel nem úgy használom, mint azokat, így ez fel sem tűnik nekem. 

Blush Brush (9 $)

Ez egy pirosító ecset, ami szerintem teljesen máshogy néz ki, mint a megszokottak. Ennek ellenére remekül teljesít a vélemények alapján. Ráadásul annyira szép is szerintem, már attól jó kedvem lesz, ha ránézek. Rajta is van a szülinapi kívánságlistámon. Nagy előnye, hogy természetes hatást tudunk elérni vele, nehéz bohóc pírt készíteni ezzel az ecsettel.

Nem olyan rég előrukkoltak két palettával is, amikről sok jót olvastam már.
Egy természetes színeket tartalmazót és egy sötétebb, "éjszakai" készletet adtak ki.


25 dollárba kerülnek és egy ajándék újfajta tusecsetet is adnak hozzá. 

Az én kívánságlistám:

Ez összesen majdnem tizenháromezer forint (55 $), plusz olyan ezer-kétezer forint lesz a posta. Nem szeretnék semmi egyebet, csak ezeket, a családomtól és vőlegényemtől a születésnapomra, ami már csak két hónap. Remélem enyém lehet majd ez a sok gyönyörűség.
Azt hiszem, hogy jó ideig nem kell majd ecseteket vásárolnom, ha ez mind megérkezik.
Fentről lefelé:
Púder ecset (hatalmas feje van)
Duo fiber kollekció (két féle szálból áll, nagyon szép, vékony fedést érhetünk el vele)
Szempillafésű (ha netán összetapadnának a szempillák, ezzel könnyen szétválaszthatjuk)
Pirosító ecset (Feljebb már írtam róla)
Mini ecset trió (Azért szeretném, hogy napközben is legyenek nálam jó ecsetek, ha igazítani kellene a sminkemen)

Még egészen sok ecsetet be lehetne mutatni tőlük, mindegyik nagyon jó minőségű. Látogassatok el a weboldalukra és böngésszetek ti is. Azt hiszem, hogyha valakinek lesz egy RT ecsete, akkor nem tud majd megállni, még be nem szerez egyre többet. 

Az Állatkísérlet mentes termékek oldalát itt találjátok, engem pedig itt.

Ti milyen ecseteket használtok? Van, ami nélkül  már el sem tudjátok képzelni a sminkelést?